lørdag den 23. august 2008

Pan Amoroso

Din mund er en blomst honningdråber dit køn er et dyr varmt levende under min hånd selv er du en skov underdejlig og duftende dråber af sommerregn blød som et kærtegn din hånd er et dyr underdejlig i skoven dit køn er en blomst honningdråber selv falder du sommerregn blødt i min mund og blomsterne åbner sig dyrene danser i honningregn levende falder vi hånd i hånd mund mod mund dyr ved dyr ind i en underskov duftende dejlighed ind i et blomsterflors blødhed dyr ved dyr mund mod mund hånd i hånd falder vi levende honningregn danser i dyrene åbner sig blomsterne blødt i min mund falder sommerregn selv honningdråber en blomst er dit køn i en skov underdejlig et dyr er din hånd et kærtegn blødt som dråber af sommerregn duftende og underskov er du selv varmt levende dyr under min hånd er dit køn honningdråber din mund er en blomst er din mund er en blomst er din mund er min mund er din mund er min honning varm levende duftende du

Ingen kommentarer: